अधूरा लेख.....

                                                                         
   कई दीना में आज लिखन की सोची                                            कलम लिखन तै नाटगी                                               नूय बोली पल्हा कर पूरा वो लेख                                         जो रह रा अधूरा सै                                                           मका रै भोली कलम                                                           मत कुर्दे ढ़के जखमा नै                                                     बोली मैंने आज तू कायर लगे सै                                             जो लिखन नै नाटे सै.....                                                      मका रै कायर क्योनी                                          
  तू लेख लिखा ले किसे पे                                                       मेरा लगना घंटा आधा सै
पर ना जिक्र करे उसका जो रह रा लेख अधूरा सै                    इसा तने छोढा कोनसा लेख अधूरा सै
जैय चाली आज उस लेख पे सोच मेरी   
यों पन्ना गिला हो जागा
होजा चालना मुश्किल तेरा सुन कलम मेरी
फेर बता इन गिला पन्ना नै कौन पढ़ पावेगा
रै मनै तो बड़े बड़े इतिहास लिखें सै 
फेर बता क्यूकर डगमगा जगी या कलम तेरी
पल्हा पूरा कर वो लेख जो रह रा अधुरा सै 
जैय कर दिया मनै यों लेख पूरा
मेरी गल्हे कई रोवगे
जैय पढ़ लिया मेरी माता न यों
ना वा खुद नै ना रोक पावेगी
लड़ेगी उस ऊपर आले गाल्हे
फेर बता उसने कौन समजावेगा 
जो बैठी. मेरे दूर सै 

रै सुन कलम मेरी
 मै क्यूकर करदु यों लेख पूरा
जिसका धरया शीर्षक मनै फादर साहब था
इब बता मै क्यूकर करू यों लेख पूरा
जो रहरा अधूरा सै......


🌹🌹Nite Dalal Kuhar 🌹🌹



               

 


टिप्पणियाँ

एक टिप्पणी भेजें

इस ब्लॉग से लोकप्रिय पोस्ट

अहमियत

हरा भरा म्हारा हरियाणा